Blog Archive

Powered by Blogger.

Saturday 27 September 2014

Marmelada Od Kore Lubenice I Jabuke

Posted by Unknown  |  No comments

/slika/1562231/

Sastojci

  •  600gkore od lubenice
  •  2jabuke (ja sam koristila sortu Idared)
  •  500gšećera
  •  1žličica mljevenog cimeta
  •  0,5žličice đumbira u prahu (ako želite)
  •  1želin

Priprema

Vrijeme pripreme:
60 min
Težina:
Jednostavno
  1. 1
    Kori od lubenice odstraniti zeleni dio ( taj se ne koristi), ostatak narežemo na kockice. Isto tako jabuke očistimo i narežemo.


    Usitnimo u blenderu ( ili štapnim mikserom).
    Staviti u posudu u kojoj će se kuhati i pomješati sa šećerom. Kuhati uz češće miješanje, da vam ne zagori ( ja sam dodala oko 1dl soka od lubenice da mi ne zagori)


    Dodati cimet, đumbir i pripremljeni želin te kuhati oko 45min.
    Vruće sipati u čiste i tople staklenke. Dobro ih zatvoriti i preokrenuti na stranu čepa. Neka se tako do slijedećeg dana hlade.

Posluživanje

zbog cimeta je dobila okus po štrudlama od jabuke, valjda mi se zato toliko sviđa.

Možete je poslužiti uz palačinke ili jednostavno za doručak na kruhu.
 Bitno je da je domaće :-)

(colinarka.com)

17:58 Share:
About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 comments:

Get updates in your email box
Complete the form below, and we'll send you the best coupons.

Deliver via FeedBurner
Proudly Powered by Blogger.
back to top