Blog Archive

Powered by Blogger.

Friday 23 January 2015

Seksualni život Imšira i žene mu…

Posted by Unknown  |  No comments



Slušaj ovo sine… Kae čoek i žena u krevetu naš, noć je već uveliko naa…
Kae žena, Imšire, Imšire jesil to zaspo matereti…?
E je*i ga kae, haman da jesam.
Kad će ti žena opet pa čekaj ljudino samo smo četri puta do sad ono naš…
Pa je*i ga, kae umorio sam se malo, a i moram kae ustat za tri sata ženska glavo valja mi na poso.
Opet će ti ona, ti kae Imšire mene više ne voliš, kae šta se ovdje dešava?
Kae dešaje se to da smo se za 3 mjeseca je*ali 459 puta, kae smršo sam 11 kila, mati mi misli da se drogiram, nači misli da sam se navuko na heroin!
Krije mi kašike po kući, moram srkat supu iz šerpe.

Pogledajte video:

21:34 Share:
About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 comments:

Get updates in your email box
Complete the form below, and we'll send you the best coupons.

Deliver via FeedBurner
Proudly Powered by Blogger.
back to top